time is running


Get your own Digital Clock

Wednesday 2 September 2009

password successful ....

Lamanyer aku x update blog ney... otak mcm beku nak kuarkan idea... karangan masa skolah selalu wat aku pening nak buat ayat. almost 4get plak password .. nasib baik try punya try password.... successfull..... phewwww

slide show dah x dpt view, fullmusik pon dah xde.pelan2 la kot kalo nak berblogger...hihi.... . ape yg bestnye aku nak cerita psl travelling ni ?? banyak..... tp .... nape blank sgt otak ni..... bosan mnyebabkan aku rasa malas nak post ape2 plus aku bkn penulis yg baik.stakat nak conteng2 atas kertas boleh la.
perlu ke aku ingat satu2 utk aku jdkan blog aku ni terisi? mgkn jugak nanti...... :)
i'm a traveller, not a tourist..... waaa bunyi mcm round abes dah dunia.... chehh... mcm x sesuai tp 1 day mgkn sesuai kot....insyaAllah... impian aku nak g europe masih berada di awangan lg tp mana tau suatu masa nanti ....kan lia kan????


No comments: